כיסאות רחצה – הגנה בטוחה במקלחת לגיל השלישי

הגיל השלישי – לעמוד באתגרי הגיל ולהגן על המבוגרים

הגיל השלישי הוא גיל מאתגר, את זה כולנו יודעים. בגיל הזה מתחילות בעיות גב, בעיות של שיווי משקל, בעיות של תנועה, בעיות בריאות, מערכת חיסון חלשה, ובכל מקרה – חשוב להשתמש בעזרים כדי להגן על המבוגרים במצבים שונים – כשהם הולכים, כשהם ישנים, כשהם מתקלחים. בשוק קיימים עזרים פופולריים שהפכו למוצר חובה בכל בית שיש בו דיירים מהגיל השלישי. בין המוצרים המובילים = כיסאות רחצה שיגנו מפני החלקה בזמן המקלחת. אם יש לכם הורים מבוגרים, אם אתם המבוגרים בעצמכם – הגנו על עצמכם והשתמשו במשנה זהירות. רכשו כיסאות הגנה והגנו על חייהם של המבוגרים. 

 

מוצרים מותאמים למקלחת עבור הגיל השלישי

בין המוצרים למקלחת תמצאו כיסאות אמבטיה מיוחדים למניעת החלקה, כיסא רחצה אמריקאי עם פתח, כיסא לאמבטיה, כיסא למקלחת, כיסא עמידה, כיסא פינתי ועוד. תוכלו לבחור את הכיסא המתאים לכם או להוריכם אישית בהתאם לצרכים, בהתאם לגודל האמבטיה, לרמת התפקוד ולרמת ההחלקה הקיימת בחדר המדובר. זכרו כי בגיל השלישי  הכל קשה יותר. מה שמובן מאליו לבחור צעיר אינו מובן מאליו לקשיש בן 90. התנועה קשה יותר, העצמאות מאתגרת יותר. המקלחת היא אתגר בפני עצמו, לכן יש חשיבות רבה לרכישת כיסאות רחצה שיפחיתו את הסכנות.  

 

הגנה מקסימלית

כיסאות רחצה מבטיחים לכם שקט בלילה, כשאתם יודעים שההורים המבוגרים שלכם מצליחים לתפקד בלי בעיות. הכיסאות משמשים תמיכה בישיבה במקלחת, בעמידה במקלחת ובהליכה אליה וממנה. חשוב להגן על המבוגרים משום שהחלקה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך, לפגיעה מוחית, אפילו למוות, לא עלינו. כדי למנוע כל זאת צריך להבטיח למבוגרים הגנה מקסימלית.  הכיסאות הם אביזר משמעותי בעת המקלחת. אמצו אותו לחיק המבוגרים. 

 

הגנה מפני סכנת החלקה

מעוניינים בכיסא רחצה אמריקאי עם פתח? או אולי בכיסא עמידה מודולרי בזמן שהמים זורמים על הראש? מתאים לכם כיסא פינתי למקלחת? או כיסא רחצה ושירותים עם ידיות? תוכלו להתהדר גם בספסל אמבטיה עם כיסא מסתובב או בשרפרף רחצה עגול מסתובב. האפשרויות עומדות לפניכם. כיסאות להגנה במקלחת יצילו אתכם מפני סכנות החלקה. כשאתם בני עשרים ומחליקים, אתם יודעים להקים את עצמכם ברוב המקרים, אבל כשאתם מתבגרים, קשה יותר לקום ממצבים שעלולים לסכן את החיים. בחרו בין שלל האפשרויות – כיסאות רחצה לשימושכם. כך תבטיחו רחצה קלה, נעימה ובטוחה יותר לכל מבוגר. 

 

בקרה ותו תקן

כשאתם בוחרים מוצרים שצריכים להגן על החיים, חשוב שהם יעברו בקרת תקן. כשאתם רוכשים כיסאות מותאמים למבוגרים, אתם חייבים לבחור מוצרים שעברו בדיקות על פי תו התקן הבין לאומי. רק מוצרים מורשים, ממותגים, שעברו בקרה מבטיחים לכם מוצר בטוח לשימוש ומומלץ להגנת כל מבוגרת ומבוגר.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן