הליכונים מתקפלים ומתקדמים – פרקטיקה, נוחות ואיכות

פרקטיקה ויעילות 

הגיל השלישי הוא גיל רגיש שמביא עימו אתגרים מגוונים שלא נתקלתם בהם בגיל 50, 60 ואפילו 70. במצבים בריאותיים מסוימים אין באמת משמעות לגיל ולפעמים תצטרכו הליכון להיעזר בו כדי ללכת, לעמוד, לעלות במדרגות ועוד, זאת ללא קשר לגיל מסוים, אך אם אתם שייכים לגיל השלישי או שאתם זקוקים מסיבה בריאותית כזאת או אחרת להליכון, בחרו גם פרקטית הליכון מתקפל מתקדם. הליכונים מתקפלים מתקדמים מאפשרים לכם להתנייד בקלות, הם נסגרים ונפתחים ללא בעיה, וכך אתם יכולים לעלות לאוטובוס בלי סרבול מיותר, לזוז בנוחיות בזכות גלגלים מיוחדים, להתנייד בלי הפרעות, לעלות ולרדת במדרגות ללא משקל מיותר. מדובר בהליכון קטן נייד שמאפשר לכם לנוע ולזוע ללא כל מכשול או בעיה. ההליכון בעצמו מתקפל בדיוק כמו המטריה שאתם לוקחים אתכם במכונית בימי החורף הסוערים. פרקטי ויעיל כבר אמרנו?

 

ללא מוגבלות וללא מסורבלות

כשיש לכם הליכון שאינו מתקפל אתם חווים מוגבלות ומסורבלות משום שאתם לא יכולים לעלות עם הליכון כזה לאוטובוס או לרכב בכל מצב, לכן עבורכם יש פתרון מושלם והוא הליכון מתקדם וקטן. רוצים לדעת כיצד זה עובד? למעשה, הגלגלים הקדמיים בקוטר של 15 מ"מ מסתובבים באופן מלא ובעלי מגלשיים אחוריים. אתם יכולים לכוון את ההליכון לגובה הרצוי ולזכות בגוונים שונים ובעיצובים מודרניים ויפים. ההליכון מתאים לכל גובה של אדם, אפשר לאחסן אותו במכונית, גם אם היא קטנה. ובמילים אחרות – הליכון מתקפל מתקדם הוא הצעקה האחרונה בתחום אמצעי העזר לגיל השלישי ולכל מי שזקוק לכך מבחינה פיזית או בריאותית.

 

איכות והתאמה מושלמת עבורכם

הליכון מתקפל מתקדם מגיע בשלושה צבעים: שחור, כחול, ורוד. אם אתם בגובה 147 ס"מ עד 202 ס"מ אתם יכולים לרכוש את ההליכון וליהנות מכל היתרונות שהוא מביא איתו. רוצים ללכת עם הליכון בחוץ? להיכנס איתו לאוטובוס? לעלות איתו במדרגות? עם הליכון רגיל זה לא מצב רגיל, אך עם הליכונים מתקפלים מתקדמים אתם תיהנו מאיכות ומפרקטיקה במקביל.

 

הליכה ועלייה ללא מכשולים

בזכות חומר הסיליקון של הגלגלים אתם תוכלו ללכת על כל משטח עם ההליכון בלי להיתקל במכשולים. נסו למשל ללכת עם הליכונים מתקפלים בדשא, באבנים, במשטחים לא חלקים ותיווכחו בעצמכם שההליכון המתקפל הוא הדבר הטוב ביותר עבורכם. נוסף על כך, הוא מעוצב ויוקרתי ואפשר לטייל איתו גם בארץ וגם בחו"ל. חפשו דגם וצבע שמוצא חן בעיניכם והפכו אותו לחלק מחייכם. אחרי הכל – הוא עזר עבורכם לעלייה במדרגות, לעלייה לאוטובוס, להליכה ועוד.

 

לסיום סיומת

זקוקים לעזרה בהליכה ובעלייה? הליכונים מתקפלים הם התשובה הפרקטית עבורכם. הם יהפכו את החיים שלכם לאיכות ללא פשרות הן בגיל השלישי הן בגיל מוקדם יותר שבו אתם סובלים מקשיי הליכה או מבעיות בריאותיות המצריכות מכם הליכון.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן