מידע על עזרים לרכב שמקלים על ניידות ושיקום

לאחר פגיעה גופנית או סימני הגיל המבוגר אנו נתקלים בקשיים שלפעמים נדרש לאדם תקופה ממושכת כדי להתאקלם ואף גם להכניס את הקושי לשגרת היום יום ולהמשיך בשגרה.

מגבלה גופנית ואי אפשרות ניידות יכולה להיגרם מכמה סיבות: לחכות לניתוח, משקל כבד, תופעות לוואי של תרופות שגורמות למגבלה, גיל מבוגר, לאחר פציעה ועוד.

במדינתנו בשביל לקבל עזרה אנושית ישנם עזרים אשר עוזרים לנו בקושי היום יום. האם מצאתם את עצמכם מתקשים להיכנס למכונית?לצאת ממנה? וויתרתם על האפשרות של לנהוג בגלל מגבלה זו? ישנם היום עזרים לרכב מסוימים אשר מאפשרים לך לחיות ללא מגבלות.

כרית מושב מסתובבת  360 מעלות, לתנועה חלקה וקלה לכל כיוון, כרית קצף נוחה, מרופדת בריפוד נשלף וכביס, נייד וקל משקל, עמיד נגד החלקה, מונע מאמץ יתר באזור המותניים והירך

מתלה עזר ליציאה מהרכב מסייע לבני אדם קשישים או מוגבלים לצאת מהרכב, ידית אחיזה נוחה, עשויי ניילון חזק ועמיד במיוחד, תומך עד 115 קילו התקנה קלה.

ידית אחיזה ניידת ליציאה מהרכב התאמה מושלמת לתפס הדלת לצד הנוסע או הנהג, ללא כל צורך לביצוע שינויים ברכב. משפר בטיחות וניידות, מספק הגנה מפני נפילות, אוניברסלי לכל רכב, מתאים למשקל עד 140 קילו.

ישנם עוד מגוון של מוצרים עזרים לרכב המיועדים גם לשיקום וגם לניידות, אני מזמינה אותכם להסתכל, להתרשם, ולשאול www.thirdage.co.il או בפלפון 054-6963056

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן