כיסא הגבהה לאסלה לגיל השלישי – אביזר חובה בכל בית

זקוקים לסיוע בקימה ובישיבה בשירותים?

הגעתם לגיל שאפשר להתחיל לדאוג לעצמכם? להקל על תנועתכם? נמצאים בגיל השלישי וזקוקים לאביזרי עזר בשירותים? עברתם ניתוח ואתם מתקשים בתנועה – בקימה ובישיבה – וזקוקים לתמיכה? אם עניתם כן על אחת מהשאלות או יותר, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקרוא על הטרנד שהגיע מחו"ל וכבש כל אדם שמתקשה בישיבה ובקימה בשירותים – ואם הוא לא פגש, אז זה הזמן לפגוש ולהכיר קצת מקרוב את הפלא הבא – כיסא הגבהה לאסלה לגיל השלישי ולכל מי שעבר ניתוח או פציעה וזקוק לסיוע בקימה ובישיבה.

 

כיסא לכל סוגי השירותים

המדהים בכיסא הוא העובדה שהוא מתקבע לשירותים הקיימים בבית שלכם ( וכמובן – לכל השירותים בבתי החולים, בבתי האבות ובכל מוסד שיש בו כמות רבה של קשישים מבני הגיל השלישי המדהים). אין צורך להתעסק איתו יותר מדי. פשוט רוכשים כיסא הגבהה לאסלה לגיל השלישי ומצמידים אחת שתיים לשירותים הקיימים בבית. לא משנה מה סוג השירותים שיש בבית שלכם – הכיסא מתאים לכולם ומשתלב היטב בחלל.

 

כיסא מושלם עבור כולם

קשה לכם לקום? נפצעתם בפלג הגוף התחתון ואתם בזמן החלמה? קודם כל שתהיה לכם רפואה שלמה! לתקופת הקושי הבאה חשוב להיעזר בכיסא הגבהה לאסלה עם ידיות  כי הוא שיאפשר לכם לקום בקלות, להישען בקלות ולהרגיש בטוחים בזמן שאתם זקוקים לשירותים.

ההורים שלכם כבר מבוגרים ומתקשים בקימה או בישיבה כשהם מנסים לגשת לאסלה? כיסא הגבהה לאסלה לגיל השלישי, בעל ידיות, יספק להם רשת ביטחון בכל פעם שהם ניגשים לשירותים. הכיסא שמגיע בצבע לבן וידיות כחולות מוגבה ל12 סנטימטרים, בעל רוחב של 52 ס"מ ועומק של 43 ס"מ,  שוקל רק 2.4 קילוגרמים ויכול להכיל משקל אדם עד 110 קילוגרם, כך שבקלות ניתן להבין שהוא מושלם עבור כולם.

 

איך זה עובד?

הכיסא עשוי פלסטיק. ניתן כמובן לנקות אותו בקלות. בזכות הזרועות שבו מצליח הקשיש לייצב את הגוף. הכיסא מחובר באמצעות תופסן ומתקבע לשירותים – וכך הוא פועל בקלות וביעילות. נשמע לכם מעניין? מסקרן? יעיל? רכשו  כיסא הגבהה לאסלה לגיל השלישי עבור עצמכם או עבור ההורים (או הסבים והסבות) ולפחות בעיה אחת תצליחו לפתור במהירות.

 

הגיל השלישי – כל מה שחשוב להקפיד עליו

בבואכם לגיל השלישי או בבוא הוריכם לגיל השלישי צריכים להבין שמה שהיה קל אתמול לא בהכרח יהיה קל היום או מחר, לכן קיימים עזרים שונים לקימה, לישיבה, וגם לשכיבה ולהליכה, כל אחד בהתאם לקושי שלו. מה שחשוב להבין הוא שכיום בזכות הטכנולוגיה המתוחכמת ניתן לקבל עזרים שונים ומצוינים לכל דורש, לכן זה הזמן שלכם להתעניין איך אפשר להקל על הקרובים שלכם או עליכם בעצמכם – הזוכים לתואר הגיל השלישי. כיסא אסלה מוגבה הוא רק דוגמה אחת מיני רבות. אביזרים מצוינים נוספים ממתינים לכם. אתם רק צריכים לבחור על פי הצורך שלכם את אביזר העזר.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן