מהו כסא הגבהה לאסלה ולמי הוא מיועד?

בשנים האחרונות החלו קשישים ובעלי מוגבלויות לנצל את היתרונות של עזרים בסיסיים לשיפור איכות החיים. מה שהיה בעבר נחלתם של בעלי ממון בלבד הפך לחלק אינטגראלי מהציוד והאבזור של בתים פרטיים, דירות ומוסדות דיור מוגן. הסיבה לכך היא שילוב יוצא דופן בין מחירים אטרקטיביים על עזרים לקשישים ולבני גיל הזהב לבין יעילות חסרת פשרות.

לרכישת הגבהה לאסלה של חברת הגיל השלישי לחצו כאן>>

את הדוגמא הטובה ביותר לביקוש עבור עזרים לגיל השלישי ניתן לראות במוצרי הגבהה לאסלה. הגבהה מן הסוג הזה מעניקה בטיחות, יציבות ונוחות עבור גברים ונשים המתקשים בתנועה עצמאית. ההגבהה היא מוצקה ונוחה ובמושב האסלה יש פתיחה מלפנים לצורך שמירה על היגיינה. המושב עשוי מפלסטיק איכותי ולכן הוא אינו מחליד, מתקלף או נסדק.

היתרונות של כסא הגבהה לאסלה

אלו היתרונות שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים במושב הגבהה לאסלה בתור אמצעי עזר לקשישים:

  • עמידות לאורך שנים
  • הגבהה של 7.62 ס"מ והתאמה לכל סוגי האסלות
  • הרכבה קלה ללא צורך בכלי עבודה
  • מתאים למשקל של עד 159 ק"ג
  • נייד ודינאמי

מבחינת עלות, עדיף להשקיע ברכישה של מוצרים איכותיים כגון אביזרי הגבהה לאסלה מאשר לסבול מעוגמת נפש בכל ביקור בשירותים או במקלחת. המוצרים הללו עומדים בתווי התקן המחמירים בעולם. הם מיועדים גם לגברים וגם לנשים ולכן שכיחים מאוד בבתי חולים, בתי אבות, מרפאות ועוד. מעבר לכך, השימוש במושב אינו מונע את השימוש הרגיל באסלה. הגבהה לאסלה משדרגת את חדר השירותים ומנגישה אותו לקשישים ובעלי מוגבלויות.

אנחנו בחברת הגיל השלישי מוכנים לעמוד לרשותכם לצורך השוואה בין מוצרים ועזרים. בואו להתייעץ איתנו בכל שלב ולקבל מפרט טכני מלא על המוצרים הטובים בעולם.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן