משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים

משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים

התחקות אחר פעילות בשעות הפנאי של יקיריכם מהגיל השלישי היא כורח המציאות. בגדול, רק כאשר האדם מתבגר, הוא לומד להעריך את הלבד שלו או את היותו מוקף במעט אנשים, בשונה מימי הצעירוּת, הניחנים בחברה בתפוצה גדולה יותר. כשאתם נמצאים לבד או בחוג חברים מצומצם, ישנן כמה פעילויות המתאימות לכם מאד שלא הייתם רוצים לפספס.

משחקים לפיתוח הזיכרון והמחשבה

משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים נועדו לפתח תכונות אלו אצל אנשי הגיל השלישי גם כאשר הם מבוגרים וחשים כי הם צריכים לשמור על כוחם הקוגניטיבי הרב ממנו נהנו בגילים יותר צעירים. משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים גורמים בדיוק לכך. הם מותאמים במיוחד למבוגרים משום שהם עשירים בעולמות תוכן אשר ילדים לא מכירים בכלל. בנוסף, הם מכילים צ'קפויינטס לזיכרון ללא מילים, למשל משחק לזיכרון צבעים רנדומליים.

בחירת המשחקים המתאימים לקשישים שאתם סועדים

על מנת לבחור משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים כנדרש – מומלץ לגשת לחנוך המתמחה במוצרים לגיל השלישי. בחנות זו תוכלו למצוא בוודאות משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים שאינם מתאימים לילדים. הידע הכללי הנדרש שונה, הנושאים יותר רחבים וכדומה. בחירת משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים מבטיחה לכם שלא ישעמם להם גם כשהם בבית אבות, ספונים לבד בחדר או בלוויית חבריהם. הבחירה צריכה להתבצע על פי עולמות התוכן של הקשיש. אם זהו איש שאתם חשים שהוא אדם של מילים, רכשו עבורו משחקי זיכרון מילוליים, וזאת בשונה מאדם שמעדיף מידע ויזואלי כמו צבעים. ההתאמה של משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים קלה מאד ומאפשרת לכם למצוא עבור יקיריכם את מה שהכי מעניין אותם. 

היתרונות שלך רכישת המשחקים בחנות לגיל השלישי

  • מגוון רחב של משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים.
  • מגוון רחב של משחקים מותאמים אישית לתחום עניינו של הקשיש.
  • מציאת המשחקים בקלות באמצעות ליווי של איש מקצוע.
  • הנאה צרופה מובטחת לכל קשיש שתרכשו עבורו משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים.
  • הקשיש ייהנה ממגוון רחב של עולמות תוכן שניתן ללמוד מהם בעיון בחלקי המשחק.

כשאתם רוכשים משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים בחנות לגיל השלישי אתם מבטיחים את התשתית הכי איכותית של פנאי לקשישים שלכם. המשחקים ידידותיים לשימוש ומתופעלים בקלות על ידי הקשישים. עולמות התוכן של המשחקים מאפשרים לקשישים ליהנות ממה שהם רואים ולא רק להרגיש הרגשה של ניצחון או החמצה. ככלל, כאשר האדם אותו אתם סועדים נהנה מהמשחקים שרכשתם עבורו, כל הוויית האינטראקציה שלו עמכם תיראה הרבה יותר טובה ומזמינה מאשר במצב בו הקשיש אדיש לפעילויות השונות שבמשחקים. יתרון מרכזי ברכישת משחקי זיכרון וחשיבה למבוגרים הוא למעשה התפקוד של האדם הזקן אחרי השימוש. הוא ייראה יותר מיושב בדעתו, פחות שקוע בעצמו ויותר משתף פעולה עמכם, ילדיו. לכן, אם אתם מעוניינים שהוא יתקשר עמכם כנדרש, מומלץ לרכוש עבורו משחקי איכות שיעשירו את זמנו הפנוי.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן