מקל הליכה לעצמאי ברוחו, בגופו ובנפשו

מקל הליכה לעצמאי ברוחו, בגופו ובנפשו

עצמאות היא ערך עליון, שמקנה חופש ותורם לביטחון העצמי, אך במקרים רבים לאחר טראומה או נפילה תחושת הביטחון מתערערת, יש צורך במציאת פתרונות תומכים.
מקל הליכה או בשמו האחר מקל סבא הוא פתרון פרקטי, הנועד לשמור על העצמאות ולתמוך באיכות החיים. איך לבחור את מקל ההליכה הנכון לאדם העצמאי ברוחו, גופו ונפשו?

כיצד לבחור נכון מקל הליכה?

הפרמטר הראשון והקריטי בבחירת מקל הליכה היא לאו דווקא משקלו או החומר ממנו הוא עשוי, אלא מה מאפשר להבטיח את נוחות השימוש, וזאת משתי סיבות:
הראשונה– ככל שהמוצר יהיה נח יותר, כך יהיה קל להסתגל אליו ולבצע בו שימוש יום יומי.
השנייה- נוחות מקרינה על בטיחות, המשתמש הסופי, הוא אדם, מועד לנפילה, או שכבר חווה נפילה, אדם, אשר נמצא בתהליך שיקום ארוך ונדרש לסעד תנועתי קבוע, המקל יהפוך להיות "שותף" מלא לאורך וסגנון החיים היום יומי.

מהם הפרמטרים, שיבטיחו את נוחות השימוש:

ידית האחיזה- חשוב לוודא, שידית האחיזה מונעת החלקה באמצעות גריפ או חומר אלסטי אחר, שאף תורם לנוחות ולריכוך התנועה.

משקל- מקל הליכה הופך להיות חלק מהחיים ממש כמו תיק, ולכן נדרש לוודא, שמשקלו "קל כמעט כנוצה" כיום ניתן להשיג מקלות הליכה עם שלדת אלומיניום, שתורמת לשמירה על היציבות מבלי לפגוע ביעילות התמיכה.

התאמה לסגנון החיים- בני הגיל השלישי של היום חווים תמורות רבות באיכות החיים, יש יותר זמן פנוי, יש יותר מרץ, ויש כמובן הרבה יותר תשוקה לחקור, לטייל, להתנדב ולהיות חלק ממארג החיים.
כיום ניתן למצוא מקל הליכה עוזר לקום, הרחוק שנות אור מעיצוב מקל סבא מעץ. מקל הליכה עם כיסא, מקל עם פנס, ואפילו מערכת התראה בעת נפילה, מקל מתכוונן וכן מקל הליכה מתקדם ומתקפל בעיצוב ספורטיבי.

התאמה ארגונומית– אשר מבטיחה שימוש נכון, יציבות טובה ושמירה על מפרקי כף היד.

 

לסיכומו של עניין,

העצמאות מחזירה את הביטחון, מאפשרת חופש תנועה, מונעת את התלות ואי הנעימות הכרוכה בתמיכה וקבלת סעד מאדם אחר.
כיום, יותר מבעבר, ניתן לשמור על איכות החיים הגבוהה וליהנות משקט נפשי ותחושת ביטחון. מקל סבא על דגמיו השונים מסייע בתפקוד היום יומי, גם לאחר נפילה, פציעה או טראומה, מגוון העיצובים הרחב מבטיח, שהמשתמש הסופי יוכל להמשיך לעסוק בפעילויות האהובות עליו מבלי להיות תלוי בעזרה חיצונית וסעד. אודות לטכנולוגיה, ניתן כיום לרכוש מקל הליכה, המאפשר שקט נפשי בזכות מערכות אזעקה מובנות, המתריעות בפני נפילה.
מקל הליכה איכותי מחזיר את הביטחון לאחר נפילה, בעת תקופות שיקום, ואלו הסובלים מהגבלה תנועתית קבועה, אנו מזמינים אתכם לסייר באתר, להתרשם ממגוון המקלות הרחב, ולבחור את המקל המתאים ביותר לסגנון החיים שלכם.

לפרטים נוספים ויצירת קשר דברו אתנו דרך הצ'ט, או צלצלו אלינו לטלפון, שמספרו: 054-6963056, ונשמח לעמוד לשירותכם!

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן