מעקה בטיחות למיטה מתכווננת למבוגרים

אביזר מצוין לגיל השלישי – עצמאיים וסעודיים כאחד

חשיבות המעקה במהלך השינה והקימה

בגיל מסוים אנחנו פחות תזזיתיים, שיווי המשקל שלנו פחות יציב, השינה שלנו פחות סדירה, אנחנו זזים הלוך ושוב במיטה, ובבוקר לעיתים מתקשים לקום, יש לנו כאבי גב, לפעמים לוקח לנו זמן להתאושש מהלילה, וכל אמצעי עזר לקימה יסייע כדי להתחיל את היום הבא. בין אם אתם עצמאיים בגיל השלישי, בין אם אתם סיעודיים וזקוקים לסיוע גם בקימה ובשינה, אנחנו מציעים לכם אביזר חיוני בכל מיטה ובכל בית – מעקה בטיחות למיטה מתכווננת למבוגרים. כן. כן. מה ששמעתם. לא עוד להסתמך על אחרים, לא עוד לסמוך על התמצאות במרחב במהלך הלילה כשהעיניים שלכם עצומות ואתם לא יודעים מי נגד מי, מה חלום ומה מציאותי. לכם ובמיוחד לכם יש לנו מה להציע – מעקה בטיחות שיבטיח לכם גם לקום בלי כאבי גב ובקלות, גם לשנות תנוחה בלי שמשהו ייתפס לכם בגוף וגם לשמור על שיווי המשקל הרצוי בלי ליפול לרצפה כשאתם ישנים כל הלילה. 

 

האם המעקה מיועד רק לקשישים סיעודיים?  

לאנשים יש נטייה לחשוב שמעקה מיועד לקשישים שאינם מתפקדים, אבל אין זה נכון. המעקה מגן על כל אדם באשר הוא. אם אתם נוטים להתרחב במיטה ולהשתרע עליה באהבה רבה, אתם עלולים למצוא את עצמכם יום אחד נפולים על הרצפה, ואז הנזק באמת יכול להיות בלתי הפיך ומסוכן. כדי למנוע מצבים כאלה יש לכם אופציה לבטיחות החשובה –  מעקה בטיחות למיטה מתכווננת למבוגרים. כך גם תוכלו לכוון את המיטה בקלות בהתאם לתנוחה הרצויה לכם. רוצים לצפות בטלוויזיה בעודכם שכובים במיטה? אין בעיה. מעקה הבטיחות יאפשר לכם תנוחה מעולה מול המסך, כך תוכלו לשקוע בצפייה מרוכזת ואחר כך בשינה ערבה ובטוחה בלי ליפול מהמיטה.

 

רכישת מעקה מתאים 

מעקה בטיחות למיטה צריך לבחור בקפידה. בגיל השלישי במיוחד צריך להקפיד על מוצר איכותי שעבר בקרה מוקפדת ועמד בתקנים המחמירים בכל הקשור לבטיחות ולאמינות. המלצה ראשונה – אל תתפתו לכל מי שמציע לכם את המחיר הזול ביותר כי בחיים כמו בחיים מה שעולה זול מדי מתברר בסופו של דבר כמוצר לקוי שלא תורם לנו מאום. רק אנשי מקצוע מיומנים מן התחום המתמחים בצרכים של הגיל השלישי – הן קשישים עצמאיים הן קשישים סיעודיים –  יכולים להציע לכם את המעקה המוצלח ביותר לצרכים שלכם. שימו לב שיש מעקות שיש בהן אטרקציות שונות. תמיד חשוב להתייעץ עם אנשי המכירות של המוצר ולא לרכוש "חתול בשק".  המטרה היא לשמור על בריאות הקשישים, בין אם מדובר בכם, בין אם מדובר בהורים או בסבים ובסבות שלכם. הבריאות היא חשובה והבטיחות חשובה לא פחות. מנעו מצבים בלתי נעימים של נפילות ורכשו מעקה בטיחות למיטה שמוגדרת כמוצר מוגמר, בטוח ואמין לגיל השלישי. 

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן