מקל הליכה 4 רגליים

ככל שאנשי הגיל השלישי שאנו דואגים להם הולכים ומתבגרים, כך הצורך במקל הליכה הולך ונעשה יותר תכוף. ברם, לא כל קשיש ממהר להשתמש באחד. חלקם חוששים מהתדמית של לא להיות בלייף-סטייל של צעירים יותר וחלקם פשוט נרתעים מהאפשרות שהמקל ייפול כאשר קמים או עושים פעולת תנועה פתאומית. חשש זה יכול להיות מופג כאשר מדובר על מקל הליכה 4 רגליים. מהו מקל זה ומהם יתרונותיו.

ויסות גובה מותאם אישית

ניתן לווסת את המקל לגובה של המשתמש. במידה והוא מועבר מקשיש אחד לקשיש אחר בעל נתונים פיזיולוגיים שונים ניתן לשנות שוב את הגובה, מה שהופך את הכלי למותאם עבור כל מי שנמצא בגיל השלישי. בשונה מרכישת ביגוד או מוצרים אחרים התלויים במידות המשתמש, כאן מדובר במוצר אוניברסלי שמשתנה בהתאם לגובה של כל משתמש ומשתמשת.

מקל עוזר לקום

תכונה זו מבטלת את החשש המוצדק מנפילת מקל הליכה ממוצע. מקל הליכה זה ניתן להניח בעמידה והוא לא ייפול כי יש לו 4 רגליים מתחתיו. מקל הליכה 4 רגליים נראה כמו כסא או שולחן כשמביטים על חלקו התחתון, על אף שבחלקו העליון הוא לגמרי מקל הליכה. בדרך זו ניתן להניח את המקל בלי להישען אותו על קיר, ולקום גם ממקומות הרחוקים מהקירות כמו ספת הסלון או האסלה בשירותים. זהו מקל שמחזיר את תחושת ההקלה בחיי התנועה של הקשיש ולכן הוא מאד מומלץ לכל מי שנמצא בגיל הזהב.

חוויית הליכה שונה לחלוטין עבור המשתמש

מי שחווה שימוש במוצר כמו מקל הליכה 4 רגליים ודאי שם לב כי האווירה מיוחדת במינה ומאפשרת תנועה בקלות רבה יותר ביחס לכל מקל אחר. מי שהתנסה בטיולים עם מקל הליכה 4 רגליים בדרך כלל טוען שהוא לא מצליח להבין כיצד נראו חייו בלי מוצר זה. הוא מחזיר את חוויית ההליכה הטבעית ומאפשר תנועה חלקה של כל בן או בת גיל הזהב המעוניינים להגיע ממקום למקום בקלות.

המקל שיחזיר את החיוך לשפתיהם של יקיריכם

אם אתם מחפשים מקל הליכה 4 רגליים שיתאים לשימוש של הקשיש שלכם, כאן תוכלו למצוא את הפתרון: מקל הליכה עם תשתית ייעודית לקיבוע על הרצפה ויציאה לדרך חדשה. מקל הליכה 4 רגליים ניחן בכל התכונות שיסייעו להשלים את ההליכה באמת ובתמים בקלות רבה מאד.

הסדרת מקל הליכה מתקדם לקשישים

את הסדרת מקל ההליכה עבורם יש לממש אך ורק בחנות מוצרים לגיל השלישי. שם תוכלו לקבל את המענה המלא עבור רכישת מקל ההליכה המושלם לאיש שלו אתם דואגים: מקל על 4 רגליים, קל לקיבוע על הרצפה וליציאה למסלול הליכה מחודש אחרי מנוחה. בואו ללמוד מהטובים ביותר ולרכוש מקל הליכה 4 רגליים שיהפוך את ההליכה של הקשישים לחלום!

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן