כל מה שאתם לא יודעים על מקל הליכה למבוגרים

הליכה היא אחת הפעולות הגופניות החשובות ביותר עבור גוף האדם. מה שנתפס בתור פעולה גופנית אלמנטרית ובסיסית בגילאים צעירים עלול להסב נזקים ועוגמת נפש בגיל השלישי, ולכן כדאי להכיר את אמצעי העזר. מקל הליכה למבוגרים מפורסם בכל רחבי העולם בתור אמצעי מוביל. השימוש במקל הזה קיים כבר מאות שנים והוא מזוהה עם כל התרבויות והחברות. אף על פי כן, יש עדיין מספר דברים שכדאי לדעת על המקל הזה.

לרכישת מקל ההליכה מתקדם לחצו כאן>>

ראשית, קיימים הבדלים משמעותיים יחסית בין סוגים שונים של מקלות הליכה. חשוב לבחור מקל הליכה תוך התייעצות עם רופאים גריאטריים, מומחים ואנשי מקצוע. ההתאמה של המקל חיונית עבור מצבו הבריאותי והפיזיולוגי של הקשיש. שנית, השימוש במקל הליכה למבוגרים דורש הקפדה על כללי בטיחות. יש להשתמש במקל רק על גבי משטחים ישרים ולהימנע מירידות או עליות חדות.

בחירת מקל הליכה למבוגרים

בחירה בין הסוגים השונים של מקלות הליכה מחייבת דגש על הנושאים הבאים:

א. מרכיבים – המרכיבים של מקל הליכה משפיעים על העמידות ועל היציבות שלו. בדקו את המרכיבים של המקל מראש ואל תתביישו לנסות אותו.

ב. עמידות – מקל אמור להתאים לנשיאת משקלים כבדים במיוחד. בררו על הנושא הזה מראש וכך תבטיחו מקל עמיד לשנים רבות.

ג. מחיר – העלות של מקל הליכה למבוגרים אינה גבוהה אולם היא מהווה חלק ממערכת השיקולים. השוו בין עזרים לבני גיל הזהב גם לפי מחיר והימנעו מהוצאות בלתי רצויות.

בחברת הגיל השלישי ישמחו לעזור לכם לבחור מקל הליכה למבוגרים. צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ובואו להתרשם מקטלוג מוצרים עשיר ומגוון. אנו עומדים לרשותכם בכל שעה עם צוות של מומחים ויועצים.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן