כיצד לבחור נעליים נוחות לרגליים רחבות ונפוחות!

כיצד לבחור נעליים נוחות לרגליים רחבות ונפוחות!

החורף בפתח, ומתחיל להיות כבר קר בכפות הרגליים ובקצות האצבעות, רבים הסובלים מרגליים נפוחות עקב היעדר חילוף חומרים תקין, פלטפוס והצטברות של נוזלים, מחפשים פתרונות גמישים להנעלה לבית, שתשמור על חום הגוף, ותעניק להם רכות ונוחות. הפתרון שלנו נעליים לרגליים נפוחות. כיצד לבחור נעליים נוחות לרגליים רחבות ונפוחות?

נוחות היא לא פריווילגיה- אלא צורך בסיסי!

נעליים רחבות הן פתרון מעשי לאחת מהבעיות, המטרידות רבים, הסובלים מכף רגל נפוחה, עקב היעדר תנועה מספקת, חילוף חומרים לקוי, מצב בריאותי מוגבל, הצטברות של נוזלים או פלטפוס חמור.
נוחות היא לא פריווילגיה, כי אם צורך בסיסי, המבטיח לא רק בטיחות ויציבה נכונה, אלא גם איכות חיים תקינה.

נוחות תבוא לידי ביטוי במספר פרמטרים:

הפרמטר הראשון- אופן הפתיחה והסגירה של הנעליים:

נעליים רחבות לרגליים נפוחות מצטיינות בסגירה קלה עם סקוטש ונוחה מאוד לאלו, המתקשים בפעולות מוטוריות עדינות, כך שהביטוי, "לזרוק על עצמך משהו, וללכת" ולא היה מעולם כל כך נכון.
אודות לסגירת סקוטש העוטפת את הרגל מכל צדדיה, חום הגוף נשמר, וכך גם מושגת נוחות ויציבות.
כאשר מדובר על סנדלים לרגליים נפוחות, הרי שסגירת הסקוטש עוטפת את אזור כף הרגל, אך מותירה את אזור האצבעות ואורך הגפה חשופים, וזאת על מנת להבטיח אוורור נאות.

הפרמטר השני: סוליה מונעת החלקה

נעליים מחממות לרגליים נפוחות מצוידות בסוליה מונעת החלקה מתוך הנחה בסיסית, שבין כה וכה התנועה מסורבלת, וקיימת בעיה ביציבה. תפקידה של הסוליה התומכת הוא לאפשר אף את יציבות התנועה ולהקנות בטחון. כאשר קיימים כאבי גב או ברכיים נלווים, מומלץ להתאים מדרס רך להגברת האחיזה בקרקע.

הפרמטר השלישי: רכות

אם העולם היה ממשיך לצעוד על מצע של חול רך, רוב הבעיות האורתופדיות לא היו קיימות, אך לצערנו כ 90% מהשטח העירוני מציע מדרך קשה ומחוספס. נעליים רחבות מגיעות עם מדרך ספוגי, המעניק רכות, שאין שניה לה, כיף להתמכר אליה, ונעים להתהלך בה.

הפרמטר הרביעי: היגיינה

החשיבות על שמירת ההיגיינה ברגל "הסגורה" רוב שעות היממה בנעל היא גבוהה, בקטריות עלולות להביא לתחלואות, גרדת ודלקות בכף הרגל. יש לבחור בנעליים אשר מגיעות עם בטנה אנטי- בקטריאלית, המונעת היווצרות ריחות לא נעימים.

למי מתאימות נעליים רחבות?

הנעליים מתאימות לכל מי שסובל מרגליים נפוחות, דלקות פרקים, אנשים אשר נמצאים באשפוז, או עתידים להיכנס לאשפוז, ואנשים, המטופלים בביתם.
נעליים לרגליים נפוחות יקנו ביטחון, ותחושת נוחות לאורך זמן, אל הנעליים ניתן לצרף אף מחמם רגליים עם סגירה נוחה להשלמת החוויה.

להזמנות וקבלת פרטים נוספים, פנו אלינו דרך הצ'ט או דרך הטלפון: 054-6963056 ונשמח לענות על כל השאלות!

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן