נעליים לרגליים נפוחות לאנשי ונשות הגיל השלישי

הכירו את הפתרון האידאלי לקשישים בעלי רגליים נפוחות: סנדלים ייעודיים מבד גמיש המאפשרים הַנְעָלָה בקלות על הרגליים! אם האדם בו אתם מטפלים מגלה קושי בנעילת הנעליים שלו, אתם חשים שהרגל שלו נפוחה מדי ולא מתאימה, וכל ניסיון להרכיב את הנעליים נתקל במחסומים של ממש המצריכים שימוש בכף פלסטיק או בעזרים דומים, נעליים לרגליים נפוחות מהוות את הפתרון המושלם עבור יקיריכם.

ההתאמה היא עבור כל סוגי הנפיחות: קלינית או קבועה

ההבדל בין נפיחות קלינית לקבועה הוא שהראשונה נגרמה כתוצאה מתאונה, נפילה וכיוצא באלה בעוד האחרונה היא מצב טבעי שהתקבע עם השנים ומקשה באופן קבוע את הנעלת הנעליים. עבור קשישים הסובלים מרגל נפוחה בשני המצבים, נעליים לרגליים נפוחות מספקות את הפתרון המושלם והנוח מכולם.

כך יש לבחור את הנעליים המתאימות לקשיש לו אתם דואגים

יש לבסס את הבחירה של נעליים לרגליים נפוחות על מידת הנעל המקורית שלו, מבלי להתייחס לכמות המילימטרים שהיא גדלה כתוצאה מהנפיחות. מדוע לא? משום שנפיחות היא שינוי מידת הרוחב. מידת האורך של כף רגל של אדם קשיש לא יכולה לגדול לעולם, לכל היותר להתכווץ בהשוואה לגיל צעיר יותר. רוחב הנעל בנוי בצורה אלסטית בדומה למבנה של מזרן ויסקו. הוא מתרחב על פי גודל הרגל של הקשיש ומספק לו את הנוחות המרבית תוך התנהלות נוחה במיוחד במצב של נפיחות. הסנדלים נסגרים באמצעות זוג פסי סקוטש בקדמתם.

דאגו לאהובכם לגוון הנעל המועדף עליו

ניתן לבסס את בחירתן של נעליים לרגליים נפוחות על גוון שחור או בז'. בחירת גוון הנעל המועדף תספק ליקירכם את כל מה שנדרש לו בשביל ליהנות מהנעל שלו ולחוש שהוא לובש פריט עיצובי וחגיגי גם כשקשה ונמצאים במצב של נפיחות בכף הרגל. עם הגוון המתאים והאהוּב הוא לא ירצה להיפרד מהנעל שלו ולכם יהיה מאד קל להלביש אותה עבורו (בהשוואה לנעלי עור קשיחות).

מבחר המידות שניתן להסדיר

כאמור, יש לבחור במידה המקורית של כף רגלו ללא קשר לנפיחות, כפי שהיטבנו להסביר. שוב נבאר כי נפיחות היא בסך הכל שינוי מידת הרוחב, שמתרחבת מעצמה עם הלבישה הראשונית. המידות שניתן לבחור עבור נעליים לרגליים נפוחות לקשישים הן 35-44. המידות קבועות על פי סרגל המדידה של ישראל ואירופה, ולא על פי המדד האמריקאי.

שימוש בנעליים ברמה הפרקטית

נעליים לרגליים נפוחות מסוג זה מכילות חריצים וחורים מעוצבים כיאה לסנדלים, ולכן הן לא מתאימות לשימוש בחורף ובפרט לא בגשם. ניתן להשתמש בהן עם גרביים בעונות אלו כאשר הקשיש נמצא בתוך מבנה. בקיץ ניתן להתנייד אותן בחוץ ולהשתמש בהן להסעת הקשיש לאירועים שונים. הנעליים, בשל היותן סנדלי בד, מיועדות בעיקרן לשטחים בנויים ולא לאירועים בטבע. יש לקחת זאת בחשבון כאשר מתחילים התנהלות שוטפת עמן. שמירה על מגבלות אלו תבטיח רמת שרידות גבוהה לפריטי איכות אלה.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן