אודות הגיל השלישי - 3rdAge

משחקי זיכרון למבוגרים

משחקי זיכרון למבוגרים כבר מזמן הפכו לטרנד נפוץ ושכיח. משחקי זיכרון מאפשרים לקשישים ומבוגרים להנעים את הזמן הפנוי באמצעות עיסוק אשר מאמן את המוח, החשיבה והזיכרון. ידוע, כי ככל שהזמן עובר ומתבגרים, הזיכרון נעשה יותר חלש, וזוכרים הרבה פחות דברים.

 בסופו של דבר הגיל עושה את שלו. מומחים רבים ממליצים למבוגרים לעשות כל יום פעולות חשיבה אשר מאמנות את המוח ושומרות על קשרים בין התאים במוח. משחק נפוץ אשר ניתן לאמן בו את החשיבה הוא משחק הזיכרון. משחק הזיכרון מאמן את הזיכרון במוח באמצעות זוגות של תמונות זהות, ובכל תור צריך למצוא את הזוג התואם- כמובן כמה שיותר מהר במהלך המשחק.

 כמו כן, ניתן להעביר את שעות הפנאי באמצעות משחקי חשיבה שונים כמו למשל: בינגו, דומינו צבעים, פאזלים שונים ומאתגרים, משחקים לפיתוח מוטוריקה עדינה וחשיבה, משחק שחמט, משחק שש בש, משחק סולמות ונחשים, משחק רמיקוב ועוד. כל אלה הם משחקים מומלצים לפיתוח החשיבה ושיפור הזיכרון בגיל מבוגר. תנו הזדמנות לקרובים אליכם להעביר את שעות הפנאי בצורה כיפית ומאתגרת ולא רק מול מסכי הטלוויזיה והפלאפונים.

משחקי חשיבה וזיכרון איכותיים רק בחברת הגיל השלישי

חברת הגיל השלישי מתמחה בפתרונות מגוונים עבור הגיל השלישי.

 באתר של חברת הגיל השלישי תוכלו למצוא סוגים שונים של אביזרי עזר ומוצרים עבור הגיל השלישי. קיימים ארבעה תחומים של מוצרים עבור הגיל השלישי. תחום ראשון הוא אביזרי עזר לשם ביצוע פעולות בסיסיות יומיומיות. 

תחום שני הוא אביזרי כושר מותאמים לחיזוק השרירים בקרב מבוגרים וקשישים. תחום שלישי הוא משחקי חשיבה וזיכרון עבור שעות הפנאי של המבוגרים. חום רביעי הוא ביגוד והנעלה עבור המבוגרים והקשישים.

 ניתן למצוא סוגים שונים של גדלים ומידות, על מנת להתאים את המוצר האידיאלי בהתאם לצרכים של הלקוחות. נציגיה של חברת הגיל השלישי זמינים עבור קהל לקוחותיהם במשך כל שעות הפעילות של אתר החברה. כמו כן, חשוב לציין כי כל המוצרים של חברת הגיל השלישי בעלי תו תקן בינלאומי כדי לשמור על מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

 

מוצרים איכותיים בלבד

הגיל השלישי 3rdAge מייבאת מוצרים איכותיים מחברות מובילות בתחומן בעולם המערבי, המוצרים הינם פרי פיתוח מתמשך תוך מחקר והבנה עמוקה לצרכי תפקוד הגיל השלישי, ליקויי תפקוד ושיקום.

הגיל השלישי מוכר כספק של משרד הביטחון.

אנו עובדים עם בתי חולים, רופאים, אחיות, מרפאים בעיסוק, עובדי רווחה, עובדים סוציאלים, פיזיוטרפיסטים, בתי אבות ודיור מוגן, מכוני שיקום, עמותות, רכזי הגיל השלישי ומרכזי יום.

בברכה,

סמדר איתן

בכל שאלה או בקשה אנא מלאו טופס זה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי