מוצרי צריכה לגיל השלישי

הגיל השלישי הוא גיל מורכב ולגמרי לא פשוט. האדם שמתבגר שלא לומר מזדקן, מגיע למצבים שהוא לא ציפה להם ולא רצה בהם. אמנם כולנו רוצים וכמהים ליהנות מאריכות ימים ושנים אך ברור שאנחנו גם רוצים להגיע לגיל גבורות בכבוד, תוך שאנחנו ממשיכים לשמור על הכבוד ועל העצמאות שלנו. אך מה לשעות שרצונות לחוד ומציאות לחוד ולא כל קשיש אכן זוכה להגשים את כל המשאלות הללו?

כאן בדיוק מגיע המקום שלנו. המקום בו אנחנו מציעים את מוצרי הצריכה המיועדים לגיל השלישי.

מוצרי צריכה עם דגש על איכות

כל מי שהתנסה ברכישת מוצרים שונים המיועדים לבני הגיל השלישי או שהוא התנסה בהם בעצמו מבין ויודע על מה אנחנו מדברים. המוצרים הללו הם לא תמיד איכותיים, הם לא תמיד נותנים את המענה בהתאם לצרכים כאשר יש מהם כאלה שגורמים לתופעות לוואי שונות כמו גרד, פצעים, חוסר נוחות ואי נעימות. יש גם את המוצרים שלא באמת נותנים את המענה המושלם, כמו למשל מוצרי ספיגה שלא מונעים דליפות או עזרים שונים שלא מעניקים את הבטיחות המצופה המלאה לקשיש המוגבל.

בגלל שזה בהחלט קורה, חשוב מאוד להקפיד על כך שהרכישה של אותם המוצרים תיעשה אך ורק בעזרת ייעוץ מקצועי של אנשים המכירים היטב את כל המוצרים לצד כל הצרכים של בני הגיל השלישי.

אנשי המקצוע יוכלו לקצר את ההליכים ולשים את האצבע המדויקת על המוצר המדויק שאכן ייתן את המענה בהתאם לצרכים של הקשיש.

ניסוי וטעיה

הדרך הכמעט בלעדית להגיע למוצרים הטובים שאכן יתנו את המענה הנכון לקשיש עובר דרך ניסוי וטעיה. גם אם אנשי המקצוע ימליצו לכם על מוצרים ספציפיים, על סמך ניסיונם העשיר בתחום הזה, עדיין יהיו מקרים רבים אשר בהם המוצר הנבחר לא יעניק בסופו של דבר את המענה הנכון וזאת בשל חוסר התאמה שנובע מסיבות שונות.

זה יוכל להיות בגלל בעיה של מידה וזה גם יכול להיות בגלל בעיה של מבנה גוף. זה גם יכול להיות קשור לאורח החיים, להרגלים ולעוד הרבה סיבות שונות ורבות.

אז כאן יהיה צורך לנסות, לבדוק, לטעות, לתקן ורק אחר כך להגיע למוצר הכנון והמדויק.

יש כאלה שינסו לחסוך עבורכם את כל הטרדה והטרחה הכרוכה בניסיונות השונים והם פשוט ישלחו לכם דוגמיות של מספר מוצרים של חברות שונות, במידות שונות ומסוגים וחומרי גלם שונים כך שתוכלו פשוט להתנסות, להתרשם, לראות ולבדוק מה באמת טוב לכם, מה באמת נוח לכם ומה אכן יעניק לכם את המענה המדויק בהתאם לצורך.

חשוב לזכור כי רוב הקשישים זקוקים גם לתיקון ראייה של עדשות ומשקפיים, לרוב יהיו אלו עדשות מולטיפוקל. גם אם הקשיש כבר לא ממש יודע להתלונן על ראייה בעייתית, עדיין חשוב לספק לו את המענה המושלם כדי לשפר את איכות חייו עד כמה שהדבר ניתן.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן