היתרונות של ידית אחיזה לנכים

באמצעות ידית אחיזה לנכים ניתן לתת מענה על שורה ארוכה של צרכים המתקיימים בקרב בני הגיל השלישי. בראש ובראשונה, ידית אחיזה מרחיבה באופן משמעותי את טווח הפעילויות הזמינות עבור הקשישים. ידית מן הסוג הזה מתאימה עבור בתים פרטיים, מוסדות דיור מוגן, בתי משפחות ועוד. באמצעות הידית יכול הקשיש לשמור על עצמאות מלאה מבלי לסכן את הגב, את העצמות או את השרירים.

שנית, העלות של ידית אחיזה לנכים נמוכה ביחס לתועלת שהיא מספקת. בניגוד לעזרים טכנולוגיים מתקדמים, הידית מבוססת על חומרי גלם עמידים אך זולים המבטיחים מחיר אטרקטיבי עבור הלקוח. קשישים יכולים לרכוש ידיות אחיזה גם בתקציב מוגבל יחסית. אפשרות אחרת היא לקנות את הידית בתור מתנה לבן משפחה, הורה, קרוב, אח וכדומה.

למגוון עזרים לאחיזה שלנו לחצו כאן>>

כיצד בוחרים את ידית אחיזה המתאימה?

יש היצע רחב של עזרים ואביזרים המיועדים לבני גיל הזהב ולכן כדאי לבחור את הידית המתאימה לפי השיקולים הבאים:

א. גודל – ידית חייבת להתאים לקשיש מבחינת הגודל שלה. אין טעם לרכוש ידית קטנה ולא נוחה, או לחילופין להוציא מאות שקלים על ידית גדולה שאינה מתאימה לפתחים ולבית.

ב. איכות – חומרי הגלם מהם מיוצרת ידית אחיזה לנכים צריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר, כך ניתן להבטיח את יעילות הידית לאורך זמן.

ג. אחריות – רצוי לרכוש ידית המומלצת על ידי רופאים ומומחים וניתנת עם אחריות. האחריות תקפה בדרך כלל לשנים רבות והיא מלווה במתן שירותי ייעוץ ללא התחייבות.

אנחנו בחברת הגיל השלישי נשמח לעמוד לרשותכם בכל התלבטות לגבי ידית אחיזה לנכים. לא משנה באיזה גיל אתם או מה המצב הרפואי, לנו יש את הפתרונות המתאימים ובהישג יד.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן