אודות הגיל השלישי - 3rdAge

נפילות בגיל השלישי

נפילות בגיל מבוגר מתרחשות בשכיחות גבוהה לפחות פעם בשנה. בנוסף לכך במרבית המקרים של נפילות בקרב מבוגרים, יש גם שברים. הבעיה בשברים בגיל מבוגר היא שלוקח הרבה זמן לשברים להתאחות ולהתרפא, ובכך יש סיכון גבוה להשלכות נוספות. השלכה עיקרית ושכיחה היא ירידה באיכות החיים ובתפקוד פעולות בסיסיות ויומיומיות. כמו כן, השלכה נוספת היא ירידה בביטחון של הקשיש וגם פחד שמא הקשיש יפול שוב. ישנם מספר פעולות אשר ניתן לעשות במטרה להוריד את הסיכוי לנפילות.

 פעולה ראשונה היא הסרת שטיחים בבית ומוצרים קטנים אשר עלולים לגרום למעידות ונפילות מיותרות. פעולה שניה היא רחצה על כיסא יציב במקלחת כדי למנוע החלקות בגלל המים הזורמים. פעולה שניה היא התקנת אביזרי בטיחות כמו למשל ידיות במקלחת, שטיח גומי נצמד במקלחת, מתקן הגבהה לאסלה, מקל הליכה נוח ועוד. כמו כן, חשוב להקפיד על תאורה הולמת בבית, בסלון ובכל החדרים. כמו כן חשוב שתהיה תאורת לילה נוחה ליד המיטה.

 כמו כן חשוב להקפיד להחזיק את המעקה בזמן הירידה או העלייה במדרגות. דבר נוסף וחשוב הוא להמשיך לבצע פעילות גופנית בצורה קבועה מידי שבוע וגם להמשיך לאכול אוכל בריא עם ויטמינים.

 כמו כן, מומלץ מאוד תמיד לטייל עם עוד אדם ולא לבד. זאת כדי שאם האדם לא מרגיש טוב, אז שיהיה מישהו לידו אשר יוכל לטפל בו או להזעיק עזרה במידה ונדרש.

אביזרי עזר למניעת נפילות רק אצל חברת הגיל השלישי

חברת הגיל השלישי מתמחה במוצרים אשר מיועדים לקשישים ומבוגרים. באתר החברה תוכלו למצוא ביגוד והנעלה, משחקי חשיבה וזיכרון, אביזרי עזר לביצוע פעולות בסיסיות ויומיות, אביזרי כושר לחיזוק השרירים ועוד. כל המוצרים של חברת הגיל השלישי בעלי תו תקן בין לאומי כדי לשמור על איכות ומקצועיות ברמה גבוהה.

 נציגי חברת הגיל השלישי ישמחו לסייע בכל שאלה במשך כל שעות הפעילות באתר החברה. ניתן למצוא את המוצרי בגדלים במידות שונות כדי להתאים את המוצרים לצרכים שלכם. 

צרו קשר עוד היום עם חברת הגיל השלישי לשם קבלת פרטים נוספים.

מוצרים איכותיים בלבד

הגיל השלישי 3rdAge מייבאת מוצרים איכותיים מחברות מובילות בתחומן בעולם המערבי, המוצרים הינם פרי פיתוח מתמשך תוך מחקר והבנה עמוקה לצרכי תפקוד הגיל השלישי, ליקויי תפקוד ושיקום.

הגיל השלישי מוכר כספק של משרד הביטחון.

אנו עובדים עם בתי חולים, רופאים, אחיות, מרפאים בעיסוק, עובדי רווחה, עובדים סוציאלים, פיזיוטרפיסטים, בתי אבות ודיור מוגן, מכוני שיקום, עמותות, רכזי הגיל השלישי ומרכזי יום.

בברכה,

סמדר איתן

בכל שאלה או בקשה אנא מלאו טופס זה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי