אודות הגיל השלישי - 3rdAge

ידיות אחיזה לאמבטיה

ידיות אחיזה לאמבטיה הכרחיות עבור מבוגרים וקשישים בישראל. זאת בראש ובראשונה כדי לשפר ולשמור על בטיחות מרבית בזמן המקלחת. בזמן המקלחת, אפשר להחליק כתוצאה מהמים, ולכן מומלץ וכדאי להיעזר בידיות אחיזה לאמבטיה. כידוע ככל שהזמן עובר ומתבגרים, חוסר היציבות גדל וכך גם שיווי המשקל, וכתוצאה מכך גדלים הסיכויים לנפילות ולפגיעות פיזיות מיותרות. הנפילות האלה במיוחד עבור מבוגרים מאוד מסוכנות. 

הנפילות עלולות לגרום לשברים ולהשלכות נוספות. לכן, כדאי לרשת את הבית באביזרי עזר בטיחותיים כדי להגדיל את הסיכויים לבטיחות ויציבות מרבית עבור קשישים. קשישים זקוקים לכל אבזרי העזר החשובים האלה כדי לחיות ולבצע את הפעולות היומיומיות הבסיסיות ללא כל חשש ובבטחה. וכאן נכנסת לתמונה חברת הגיל השלישי- עזרים לקשישים. חברת הגיל השלישי מספקת מגוון רחב של פתרונות יומיומיים עבור קשישים. חברת הגיל השלישי מתמחה באביזרי עזר עבור קשישים. כל מוצרי חברת הגיל השלישי עם תו תקן בינלאומי כדי לשמור על אמינות ומקצועיות מרבית.

ידיות אחיזה לאמבטיה- כי על מקצועיות ואיכות לא מתפשרים

באתר החברה של הגיל השלישי – עזרים לקשישים תוכלו למצוא סוגים שונים של ידיות אחיזה ובגדלים שונים, על מנת להתאים את ידית האחיזה המתאימה ביותר עבור המקלחת בבית שלכם. שימוש נכון ויעיל באביזרי בטיחות בתוך הבית יקטין משמעותית את הסיכויים לנפילות. נציגיה של חברת הגיל השלישי זמינים עבור קהל הלקוחות שלהם במשך כל שעות פעילות האתר. כמו כן, באתר תוכלו למצוא ביגוד והנעלה לקשישים, משחקי חשיבה לקשישים, אביזרי כושר לשם חיזוק השרירים, ואביזרי עזר לפעולות יומיומיות בסיסיות והכרחיות. 

כל המצרים הללו נועדו לשפר את איכות המבוגרים של הקשישים והמבוגרים. תנו הזדמנות למבוגרים הקרובים אליכם לחיות את שארית חייהם בקלות, נוחות ובטיחות מרבית ללא כל חשש לנפילות מיותרות. כמו כן, כדאי ומומלץ להוסיף ידיות הליכה לקשישים אשר תחושת היצבות וחוסר שיווי המשקל מלווה אותם. זאת במטרה להקנות לקשישים בטחון עצמי ובטיחות לבצע הליכה ממקום למקום. חברת הגיל השלישי מתמחה באביזרי עזר לקשישים. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר עבור המוצרים השונים.

מוצרים איכותיים בלבד

הגיל השלישי 3rdAge מייבאת מוצרים איכותיים מחברות מובילות בתחומן בעולם המערבי, המוצרים הינם פרי פיתוח מתמשך תוך מחקר והבנה עמוקה לצרכי תפקוד הגיל השלישי, ליקויי תפקוד ושיקום.

הגיל השלישי מוכר כספק של משרד הביטחון.

אנו עובדים עם בתי חולים, רופאים, אחיות, מרפאים בעיסוק, עובדי רווחה, עובדים סוציאלים, פיזיוטרפיסטים, בתי אבות ודיור מוגן, מכוני שיקום, עמותות, רכזי הגיל השלישי ומרכזי יום.

בברכה,

סמדר איתן

בכל שאלה או בקשה אנא מלאו טופס זה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי