מקל הליכה עם כסא פתרון לאנשים מבוגרים שנוסעים לטיולים

מקל הליכה עם כסא פתרון לאנשים מבוגרים שנוסעים לטיולים

במשך השנים אנו עובדים קשה בעבודה לפרנס ובגידול ילדים ומשפחה.

בשלב מסוים בחיים בגיל 65 לנשים ובגיל 67 לגברים, עוצרים את מסע מנהרת הזמן ומאפשרים לדור הצעיר להוביל ולקחת את המושכות ולנו נשאר זמן לעצמינו.

זה מאפשר לנו הרבה זמן פנוי להגשמת תוכניות וחלומות שלא יכולנו להגשים ולבצע במהלך שנות עבודה בחיינו.

חשוב מאוד לדעת לתכנן נכון את היציאה בדור השלישי ולגוון את הפעיליות שלנו במהלך השנים הבאות.

חשוב מאוד לאפשר לנו לנתק את עצמינו מדי פעם מחיי השיגרה ומהמסגרות החדשות לטובת טיולים, נסיעות ולראות את מדינתנו היפה וכמובן תרביות שונות בעולם.

ישנם מבוגרים שחוששים לעזוב את אזור הביטחה אזור המוכר להם בחיי היום יום, ולא נרשמים ויוזמים טיולים ונסיעות מחשש שלא יוכלו לעמוד בתוכנית המאורגנת או שאין להם כוח לעמוד שעות על הרגליים או חוששים מעמידה מרובה בזמן הטיול

מקל הליכה עם כסא מתקפל הוא פתרון שמאפשר למבוגרים תמיכה במהלך הליכה ועזרה בישיבה במהלך הליכה מרובה ורצון למנוחה וישיבה בזמן טיול, הכסא מתקפל ומאפשר לקחת אותו במזוודה או בתיק ויש אנשים שמאמצים אותו בזמן הליכה רגילה.

ניתן ללכת לתאטרון, מוזאונים, פסטיבלים, הליכה במסלולים בטבע, לעשות סדנאות בטבע וכו, ישנם גם מבוגרים שמשלבים חוויות עם נכדים באטרקציות וזה ממש מזכרת טובה לדור הצעיר.

ישנם חברות שמתמחות בטיולים בארץ ובחו"ל ומתאימות את הטיולים לצרכים של מבוגרים גם בנושא וגם ברמת קושי הטיול או ארגון טיולים דרך מרכזי יום של העירייה או דרך עמותות או חברות נסיעות.

 

 

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן