מקל הליכה, ידיות עזר לקימה, ידית אחיזה נצמדת ומקימון חשמלי עזר לקימה- העזרים הקטנים שישפרו את החיים של הקשיש.

נוחות, איכות ונגישות הם שלושה ערכים מרכזיים שמשפרים באופן משמעותי את חייהם של בני הגיל השלישי ותורמים לעצמאות שלהם. אספנו עבורכם ארבעה פריטים חיוניים, שישפרו את איכות החיים בבית, יקלו על ביצוע פעולות יום יומיות ויתרמו לתחושה של מסוגלות עצמית.

מקל הליכה עוזר לקום

מקל הליכה הוא אביזר הכרחי לכל אדם אשר נמצא בסכנת נפילה. מקלות הליכה סטנדרטים נותנים מענה למקרים בהם התמיכה נעשית במהלך ההליכה, אך כיום ניתן למצוא מקלות הליכה אשר בנוסף להיותם תומכים בהליכה משמשים כעזרי קימה ממצב ישיבה למצב עמידה. מקל הליכה עוזר לקום מעוצב בקו ספורטיבי עם שתי ידיות ארגוניות עלות ציפוי נוגד החלקה. למקל מחוברת רצועת יד לביטחון ופנס המקל על ההליכה בשעות החשיכה. מתאים לשימוש ארוך, מקל על עמידה ממושכת ומהווה תמיכה נאותה לאנשים מועדים ליפול.

ידיות עזר לקימה

המעבר מישיבה לעמידה עשוי להיות מאתגר מאוד עבור אלו הסובלים מכאבי גב, גפיים או נמצאים בתקופת שיקום מניתוח בפרט כאשר בבית ישנן ספות וכורסאות נמוכות. ביצוע פעולות בסיסיות כמו קימה וישיבה בספת הסלון בקלות הכרחתי לתחושת העצמאות והמסוגלות גם ובעיקר כאשר חלה הידרדרות במצב הרפואי. שימוש בידיות עזר לקימה מהווה פתרון המסייע בשמירה על העצמאות, התקנתן פשוטה, והן מתאימות לכורסאות נמוכות, ניתן למקם אותן בכל מקום על גבי הספה.

מקימון חשמלי עזר לקימה

הנה פתרון יצירתי נוסף המאפשר למבוגרים להמשיך לחיות בביתם מבלי להיעזר בסעד חיצוני. מקימון חשמלי עזר לקימה הוא פריט המתאים לשימוש ביתי ומשרדי, מופעל באמצעות שלט המיועד להתאמת גובה ההרמה ומוגן בפטנט המאפשר הנעה עדינה ובטוחה. ניתן לשאת את הפריט בבית או בדרכים ולזכות בעצמאות מרבית בכל עת בה רוצים לקום ממושב.

ידית אחיזה נצמדת

פתרון הנגישות המומלץ ביותר לקשישים האוהבים לטייל בארץ ובעולם. ידית אחיזה נצמדת מאפשרת להפוך כל חלל רטוב לחלל בטוח. הידית נצמדת על ידי שני שסתומי לחץ ושתי סגירות ביטחון לקיר וללא כל צורך בקידוח, תומכת באחיזה מתמשכת ומתאימה לאנשים השוקלים עד 95 ק"ג. ניתנת להצמדה בשירותים, במקלחת וכן כתמיכה נוספת בעת השימוש במדרגות.

פריטים קטנים לאיכות חיים טובה

באתר הגיל השלישי תוכלו למצוא פתרונות נוספים לכל קשיש החפץ לשמור על עצמאותו. עזרים לקימה, עזרים לשגרת חיים, פריטי הלבשה והנעלה, מוצרי פנאי ועוד.

הכותבת היא סמדר איתן, מנכ"לית הגיל השלישי- עזרים לקשישים 3rd age

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן