מקלות הליכה פונקציונאליים המספקים הרבה יותר משגרת הליכה קלה

הידעתם כי מקלות הליכה איכותיים מוסיפים המון לשגרת יומו של הקשיש אותו אתם סועדים? בין אם מדובר בהורים או בסבים ובסבתות שלכם, מקלות הליכה פונקציונאליים מספקים להם הרבה יותר מאשר שליטה בתנועת ההליכה שלהם. אלו מקלות הליכה ניתן לרכוש בשנת 2022? בואו ללמוד על מקלות הליכה מהדור החדש ולספק ליקיריכם את הטוב ביותר בענף זה.

מקלות הליכה מעוצבים

אף אחד לא אמר שמקלות הליכה צריכים להיראות כמו בסרטי הוליווד, בצבעים שחורים עם פרזול מוזהב. ישנן המון טכניקות לעצב מקלות הליכה. כך, למשל, ניתן לרכוש מקל הליכה ורוד סגול עם הבלחות של כחול במרקם מבריק. ניתן לרכוש מקל הליכה מתקדם בצבע חום ועליו ידית תלולה המאפשרת אחיזה קלה ופשוטה. ניתן לרכוש מקל הליכה מתקפל. גם זה סטייל עיצובי מיוחד.

מקלות הליכה עם כסא

מקל ההליכה לא צריך לשמש את יקיריכם רק כשהם בתנועה אלא גם כאשר הם במנוחה. כזה הוא למשל מקל הליכה כסא. מקל הליכה זה מבוסס על בסיס תחתון עם 4 זרועות המתמקמות ביציבות רבה על כל קרקע, גם איפה שתלול והאחיזה פחות טובה. בחלק האמצעי של מקלות הליכה אלה ישנו שרפרף קטן המיועד לאדם אחד. ישיבה עליו כשהבסיס התחתון פרוס מאפשרת להפוך את מקל ההליכה לכסא לכל דבר, ובכך לאפשר לקשיש להפסיק את הליכתו לצורך מנוחה ללא כל בעיה.

מקלות הליכה טכנולוגיים

בואו לתת לקשישים שלכם את הטוב ביותר גם בהיבט הטכנולוגי והסדירו עבורם מקלות הליכה עם פנסים להתמצאות קלה בלילה. מקלות הליכה אלה מאפשרים למשתמש להתנהל בחסות החשיכה מבלי להסתכן בכך שהוא ייפול או ייפצע. ההליכה בחוץ תהפוך להיות שגרה ללא הפתעות כי הפנס הוא מנורה לכל דבר, מאיר חזק ומבטל את חוסר הראות שיוצר חושך מוחלט. בנוסף, זהו גם פנס קריאה המאפשר לקשיש לקרוא גם כשהאור בחדר מעומעם או קלוש. סוג נוסף של מקל הליכה טכנולוגי הוא דגם רדיו. מכשיר זה כולל אף הוא פנס תאורה ובידית האחיזה כשהולכים ישנו מקלט רדיו עם בקרים שניתן להעביר או לחזור על תחנות.

הסדרת מקלות הליכה חדישים במרכז מומחים לגיל השלישי

מרכז מומחים זה מאפשר לרכוש מקלות הליכה באיכות חסרת פשרות, כזו המבוססת על מיטב הטכנולוגיות והתמורות הגרונטולוגיות. רכישת מקל הליכה ליקירכם היא הרבה יותר מהפיכת ההליכה לקלה ופשוטה. מקלות הליכה איכותיים יוצרים שגרה הרבה יותר קלה להתנהלות מצד הקשיש והופכים את היום יום שלו להרבה יותר חברותי ונגיש. אם אתם שואפים להבטיח את הטוב ביותר לקשישים שלכם, רכשו עבורו מקלות הליכה פונקציונאליים בבית מומחים לגרונטולוגיה ולגיל השלישי. מקלות הליכה אלה מספקים תמורות בתחום המנוחה מההליכה, תאורת הדרך והפנאי שהקשיש מעביר.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן