מעקה למיטה לאנשים מבוגרים – פתרון מצוין לבטיחות האישית שלכם

מה עושים כשהשינה יכולה לגרום לנפילה?

גיל הזהב מביא איתו אתגרים לא מעטים, אחד מהם מתבטא בזמן שינה – ביציבות ובחשש מנפילות. הדבר שנראה לרובנו כמובן מאליו כמו שינה יציבה במיטה בלי ליפול ממנה אינו הדבר המובן בגיל השלישי, בגילם של אנשים מבוגרים. לאנשים שאינם עצמאיים או סיעודיים הדבר כלל לא ברור מאליו כי כל שינה יכולה להיגמר באסון של ממש. אם הגעתם לגיל מסוים, הלא הוא הגיל השלישי, זה הזמן להתקין מעקה למיטה למבוגרים. המעקה יגן עליכם מפני נפילות, והרי ידוע כי נפילה באמצע שינה יכולה לגרום לנזק אמיתי, ואתם לא אמורים לקחת סיכונים של דברים בלתי צפויים כמו חבלות ומכות בזמן שאתם ישנים.

 

מעקה – מגן הבטיחות הטוב ביותר

שלא לדבר על כך שנפילה באמצע שינה יכולה להיות מסוכנת, היא גם כואבת. כאשר אדם נופל תוך כדי שינה הוא חווה זעזוע כפול שכולל את מוטיב ההפתעה ולא רק את הכאב של כך. פתרון מצוין יכול להיות אביזר עזר לקימה מהמיטה, הלא הוא מעקה יציב ובטוח. לא משנה כמה תסתובבו מצד לצד, ברגע שמותקן מעקה, הוא מהווה את הבטיחות הטובה ביותר. תוכלו להיעזר בו גם ממצב שכיבה לישיבה וגם ממצב שכיבה לקימה. בין אם אתם מתקשים בטבעיות לקום מהמיטה, בין אם אתם חוששים ללכת לישון ולמצוא את עצמכם על הרצפה – בכל מצב מעקה למיטה למבוגרים יגן עליכם כראוי.

 

אמצעי עזר לשינה בטוחה

מעקה למיטה לאנשים מבוגרים מונע נפילות ומאפשר שינה בטוחה. המעקה יכסה את אורך המיטה ויאפשר גישה נוחה למטפל. זהו פתרון ייחודי ומצוין לכל מי שחשובה לו ההגנה בזמן השינה. גם אם אתם אינכם המבוגרים המדוברים, אך יש לכם הורים סיעודיים או מבוגרים, זה הזמן להגדיל ראש ולהתקין במיטתם של הוריכם מעקה למיטה לאנשים מבוגרים. זהו אמצעי העזר המתאים ביותר עבור כל מי שחשוב לו לשמור על איתנות ויציבות בזמן השינה, השכיבה והקימה מן המיטה.

 

מעקה למיטה – גם לאנשים סיעודיים בכל גיל

לפעמים מדובר בצורך למנוע אסונות, לכן מעקה למיטה לאנשים מבוגרים עונה על צורך שכזה. ייתכן שלא מדובר באנשים מבוגרים, אלא באנשים סיעודיים והרי מצב סיעודי הוא לא תלוי גיל, יש סיעודיים בגיל ארבעים, יש בגיל חמישים, יש פחות מכך. מצב סיעודי נקבע לא רק על פי גיל מבוגר שזקוקים בו לסיוע ולעזרה מפאת הגיל, אלא במצבים שונים אחרי פציעות קשות, אירועים מוחיים ועוד. במצבים כאלה חייבת להיות הגנה במהלך השינה, שם אין באמת שליטה מודעת למה שמתרחש במצב של שינה, ולכן מסוכן יותר לאפשר לאדם סיעודי לישון בלי הגנה של מעקה. הפעילו שיקול דעת והתקינו מעקה שיוצר על פי התקנים המחמירים ביותר, מעקה איכותי שיספק הגנה לכל אדם בזמן השינה.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן