כיסא רחצה לגיל השלישי

כיסא רחצה לגיל השלישי –

לתמיכה, ליציבות ולמניעת החלקות

עולמם של הקשישים

לא פשוט להיות קשישים, נתמכים, כאלה שאט אט מאבדים את העצמאות. מי שיש לו משפחה תומכת, זוכה לתמיכה עקבית יותר, ומי שאין לו משפחה קרובה, נאלץ להתמודד עם האתגרים לבדו. בשני המקרים, המבוגרים זקוקים לתמיכה לעיתים, וכחלק מן התמיכה צריך להציע להם עזרים שימושיים לישיבה, לרחצה, לשכיבה, להליכה ועוד. זוהי תקופה חדשה בחייו של כל אדם – להתמודד עם אתגרים כאלה ואחרים. בזכות הטכנולוגיה מייצרים כל הזמן אמצעי עזר לכל עניין, גיל ומצב. תחום הרחצה הוא תחום ייחודי שדורש עזרים חשובים לתמיכה ולמניעת החלקות ונפילות. 

 

כיסא לתמיכה בעת רחצה

ההורים שלכם שייכים לגיל השלישי? הסבים והסבות? אתם שייכים לגיל השלישי? מישהו שאתם מכירים שייך לגיל השלישי או שהוא סיעודי? בכל אחד מהמקרים תוכלו להציע כיסא רחצה בעל גובה מתכוונן, עם ידיות אחיזה במושב ובמשענת. הכיסא מעולה כדי שהמבוגר יוכל לשבת בעת הרחצה בלי סכנת החלקה, כך יוכל לרחוץ בפשטות ובקלות בלי להחליק ובלי לסכן את חייו במקלחת. 

 

תכונות הכיסא

יש חשיבות רבה להתאמת גובה הכיסא לגובה האדם המבוגר, כך הוא יצליח להתיישב בקלות ולקום בקלות.  גובה הכיסא נא בין 71 ל89 סנטימטרים. מידות המושב 29×49 ס"מ וגובה המושב נע בין 35 ל53 סנטימטרים. גומי הוואקום בתחתית הכיסא יאפשר לכיסא להתקבע במקומו בעת הרחצה. המוצר האיכותי עשוי מחומר ידידותי לסביבה, מוקף בחלקי מתכת אלומיניום ומתאים למשקל גוף של עד 120 קילוגרמים. 

 

יתרונות הכיסא

אם אתם חוששים שלא יהיה לכם מקום לכיסא במקלחת, אל דאגה! כי הכיסא מותאם גם למקלחות קטנות. כל מי שצריך עזרה במקלחת יוכל ליהנות מהכיסא ולשבת עליו בביטחון, בשלווה ובנחת. זכרו שיש סכנות רבות במקלחת, וכשמבוגר אינו יציב בתנועתו הוא צריך עזרים לתמיכה כדי למנוע סכנות של החלקה ושל חוסר יציבות שיכולה לגרום לנפילות ולפציעות עד כדי סכנת חיים. ככל שהאדם מבוגר, כך הוא יותר ויותר נזקק לעזרים מעין כיסא רחצה. לא כדאי להקל ראש בדבר. שווה לרכוש לכל מבוגר במשפחה כיסא רחצה בטוח והכרחי שעומד בתקנים המחמירים. 

 

רכישה ממקום מורשה בלבד

חשוב מאוד להקפיד לרכוש את כיסא הרחצה רק ממקומות מורשים המתמחים בכך. יש מספיק שרלטנים כמו בכל תחום, ולכן חשוב לרכוש רק מאתרים ומחברות שמתמחות בגיל השלישי ומכירות מקרוב את המוצרים המותאמים. 

לסיכום, לא פשוט להיות מוצפים באתגרי הגיל השלישי, אבל זהו שלב בהתפתחות של כל אדם, ולכן מן הסתם, כולנו נגיע לשם. כיום, בזכות הטכנולוגיה המתפתחת והמתקדמת ובזכות המודעות הגבוהה לעזרים המיועדים לגיל השלישי, אפשר לרווח את חייהם של המבוגרים ולהקל עליהם את התנועה במקלחת, בישיבה ובעוד מצבי תנועה שונים כמו קימה מהמיטה, מעבר לשכיבה ולישיבה ועוד.

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן