כושר גופני לגיל השלישי

כושר גופני לגיל השלישי

נפש בריאה בגוף בריא, זו לא רק סיסמא, המוכרת לנו מחיל הרפואה בצה"ל אלא אמרה לחיים, שמגלמת אמת עמוקה: כדי להיות מאושרים ובריאים בנפש, כדאי להתחיל לזוז.
התעמלות בריאה בגיל השלישי מבוססת על עקרון השיכוך והתנגדות למשקל הגוף, אספנו עבורכם מגוון מכשירי ספורט ואביזרים, שייסעו לשמור על כושר וירימו את מפלס האושר!

אופני כושר

אופני כושר מאפשרים להניע את מפרקי הידיים והרגליים במצב ישיבה, נוחים מאוד לתפעול, ומותאמים להתנגדות הטבעית של הגוף, ניתן להתאמן עם אופני הכושר תוך כדי צפייה בטלוויזיה, ואפילו בזמן קריאת הספר, הם ישפרו את שרימת הדם, ייסעו לשמירת טווחי תנועה תקינים, ויתרמו לתחושת העשייה. באופני כושר, המוצעים, אין צורך בחיבור חשמלי, ולכן קל לנייד אותם, ולמעשה לבצע אימון בכל מקום.

תרגילים ספורטיביים למרבים בישיבה
כאשר המצב הבריאותי לא מאפשר עבודה עם מכשיר כושר ניתן להסתייע בסנדלי כושר, שייסעו בהזרמת הדם מהרגליים ומעלה, כך שניתן להמשיך לשבת במקום נח ובטוח, ופשוט להניע את הרגליים קדימה ואחורה.

אביזרי עיסוי לגוף
אביזרי עיסוי לגוף מסייעים בהזרמה טובה יותר של דם, הם תורמים לגמישות העור, ומפנקים במגעם. ניתן לבצע באמצעותם עיסוי עצמי, שיספק תחושה מפנקת וזמן איכות. ניתן לבחור בין כדורי עיסוי סנסוריים, אשר נעים על פני העור, ומסייעים בטיפול בכאבי טריגר, ובין גלגלי עיסוי בעלי ידית עם אחיזה נוחה.

חיזוק הידיים

בגיל השלישי, כאשר הגוף מתקשה לספוג סידן, וסובל מדילול עצמות, הידיים נחלשות, ומקשות בכך על התפקוד היום יומי. תרגול פשוט עם טבעת פילאטיס יחזיר את החוזק לשרירי המרפק והכתף.

 

לסיכומו של עניין: העיקר להיות בתנועה
בגיל השלישי, אנו נדרשים לנוחות מרבית ולסביבת אימונים בטוחה ותומכת, ובאמצעות מכשירים קלים, ניידים, אשר עובדים על עקרון התנגדות עלפי משקל הגוף ניתן להגיע לפעילות מספקת, מקיפה ועשירה.
השימוש במכשירים פיזיולוגיים קטנים, שמטרתם לשכך כאב ולספק מצע רך וגמיש לגוף מהווה בסיס טוב לשיקום מפרקים ומהווה השלמה לטיפולים פיזיותרפיסטים.
אנו מזמינים אתכם לסייר כאן באתר, לקבל השראה ולהזמין את המכשירים, שיסייעו בשמירה על כושר גופני ונפש איתנה!

לשאלות, התאמות ולקבלת פרטים נוספים, צלצלו אל מספר הטלפון: 054-6963056 ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן