הליכון, מקל הליכה נעליים נוחות שיקלו על היציאה מן הבית!

הליכון, מקל הליכה נעליים נוחות שיקלו על היציאה מן הבית!

שמירה על שגרת החיים, והמפגש היום יומי עם אנשים והשגרה המוכרת, שומרים לא רק על כשירות מנטלית ופיזית, אלא אף על כשירות רגשית. על מנת להפוך את היציאה מהבית לנוחה וטובה, אספנו עבורכם מספר פריטים מעניינים, שיקלו על הנושא, ויתנו מענה של נגישות במקומות מאתגרים.

הליכונים, מקלות הליכה, תיקים להליכונים

הליכונים ומקלות הליכה יסייעו לנוע בבטחה וימנעו החלקה, כיום ניתן להיעזר הליכונים ללא גלגלים, לתנועה איטית ובטווח הקרוב למרחב המגורים, הליכונים עם שני גלגלים, והליכונים עם 3 גלגלים, הנקרים רולטורים, ומתאימים להליכה בכל קצב, שתבחרו.
להליכונים אלו ניתן לשדך תיקים פרקטיים, שיסייעו לאחסן את כל מה שצריך: מכשיר נייד, אביזרים רפואיים, תרופות, מגבות, תעודה מזהה, מפתחות, ארנק, עליונית ועוד. התיקים עמידים למים, ונוחים לפתיחה וסגירה.

נעליים נוחות
נעליים נוחות הן הבסיס לתנועה, הן יספקו תמיכה מיטבית גם לכפות רגליים נפוחות ורחבות, ימנעו החלקה, ויקנו תחושת ביטחון. נעליים נוחות מאופיינות בפתיחה וסגירה פשוטה, מורכבות מבד מנדף זיעה ואנטי בקטריאלי, ומגיעות במספר גרסאות: גרסה סגורה לחורף וגרסה מאווררת לקיץ.

זכוכית מגדלת

זכוכית מגדלת, פריט כל כך קטן, ובכל זאת כל כך נחוץ. תשמש אתכם בעת קריאת מודעות, בעת קריאת העיתון, כאשר משתתפים בפעילות חברתית, הדורשת ריכוז והתמקדות, וכאשר מעוניינים לשפר את הראות. ניתן להשיג זכוכית מגדלת עם תפס או עם שרשרת לתליה.

יד עזר הרמה מתקדם

יד עזר להרמת חפצים, שנפלו מסייעת בשמירה על העצמאות, ותורמת לביטחון העצמי ולתחושת המסוגלות האישית, משקלה נמוך, אחיזתה חזקה, וניתן לאסוף עמה פריטים גדולים וקטנים כאחד, כולל פריטים שטוחים כמו מטבעות, שנפלו מהכיס או מהארנק.

מחזיק מפתחות

מה יותר מורכב מכניסה ויציאה לבית, לנעול, לאחסן את המפתחות במקום נגיש, ואז לשלוף אותם, ולנסות לפתוח את הדלת עם המפתח הנכון. עבור אנשים צעירים, בעלי יכולת מוטורית מפותחת מדובר בפעולות, שבשגרה, אולם עבור מבוגרים, שנדרשים לתרגול מוטוריקה עדינה, עלולים לחוות תנועה מסורבלת, להתקשות במקרה והמפתח נופל על הרצפה ולהישאר זמן רב מחוץ לבית ללא קבלת עזרה מדובר במשימה קשה ומורכבת. לצורך כך ניתן להסתייע במחזיק מפתחות, שישפר את האחיזה, ויקל עד מאוד בתפעול פעולת הפתיחה והסגירה.

תפס עזר לשיפור הנגישות

בדומה ליד עזר, תפס עזר מתקדם משמש עבור אלו, הנעים עם כיסא גלגלים, ומסייע להם לשמור על נגישות גבוהה.

לסיכום,
יציאה מהבית יכולה בהחלט להיות מהנה ולהקנות לכם חופש ועצמאות, הסתייעו בהליכונים או מקלות הליכה, שיתרמו לתחושת הביטחון, וימנעו נפילה, היעזרו בתיקים נצמדים, שם תוכלו לאחסן את כל הנדרש לכם ליציאה, הקפידו לקחת אתכם זכוכית מגדלת, שתוכל להנגיש מידע חיוני, שדכו את צרור מפתחותיכם אל מחזיק מפתחות קל לאחיזה, והסתייעו בידי ותפסי עזר בהרמת דברים והזזתם.
אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון המוצרים באתר, וליהנות מנגישות גבוהה ועצמאות בתנועה!

לשאלות, התאמות ולקבלת פרטים נוספים, צלצלו אל מספר הטלפון: 054-6963056 ונשמח לעמוד לשירותכם!

המאמר הועיל לכם? שתפו גם אחרים
סמדר איתן

סמדר איתן

הנכדה שזיהתה צורך של סבתה בעזרים – "הגיל השלישי" הרגע המכונן של הקמתו.
שמי סמדר איתן – מנהלת הגיל השלישי ומרצה בכל הארץ על איכות חיים בגיל הזהב תוך דגש על סיפורי הצלחה ששיפרו ועזרו בתפקודה של סבתי רחל בראונר ז"ל.

דילוג לתוכן